torsdag 2 april 2009

Sjuk igen.

Jaha, så har jag gått och blivit förkyld igen då.
Grymt tråkigt... jag kände av på tisdagens träning att jag var hängig och hade lite ont i halsen, och sen på onsdagen var det kört.
Stannade hemma från jobbet och sov ända till klockan två på dagen.

Trots att jag är förkyld med allt som kommer till i form av huvudvärk, snuva, rinning näsa och ganska dåligt humör så kan jag lixom inte låta bli att bli glad av det underbara vårvädret. Jag får nästan lite dåligt samvete av att jag njuter 100% av att gå upp sent och laga frukost när solen skiner in genom köksfönstret och veta att allt jag ska göra idag är att vara hemma och ta det lugnt. Jag ska jag vara sjuk och eländig... och det är jag ju i och för sig också, men jag kan bara inte låta bli att tycka hemskt bra om vårsol och sena mornar. :)
Och som grädde på moset så får jag lova att kosa med en solvarm katt också - Lennart som ligger på bordet i solgasset och blir så där härligt solvarm som bara en katt kan bli.
Nu ska jag gå och bädda ner mig i soffan med en kopp te och titta ut genom fönstret på soooolen, och lyssna på moppeungarna som snurrar runt på gatorna som sinnessjuka bålgetingar.



Slagövning på tisdagsträningen - jag längtar efter att säsongen ska börja!!

Min frukost - helt klart så att man bara MÅSTE tycka att det är lite mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar