onsdag 27 maj 2009

En spännande dag…

Idag blev jag kallad till arbetsintervju för ett jobb jag sökt. Det var ganska kort varsel och jag var på intervjun i dag på eftermiddagen. Jag tror att jag skulle passa precis och klara det galant – men frågan är om jag verkligen lyckades övertala han som höll i intervjun om det. J Jag måste erkänna att arbetsintervjuer kanske inte var min starka sida. Men men – nu har jag gjort det i alla fall och även om jag inte får jobbet så behöver inte ångra mig för att jag inte sökte.

Efter jobbet så har vi haft softbollträning med Jennifer Williams som är förbundstränare hitflugen från USA som lär ut pitching. Det var riktigt, riktigt roligt!! Vi kommer att träna mer med henne både på torsdag, fredag och lördag.


Just nu så är Janne och repar, så jag är själv hemma i nån timma.. tror att jag ska bädda ner mig i soffan och slappa lite. Eller kanske till och med försöka mig på att skissa lite… det var ett tag sen och mina "färdigheter" behöver fräschas upp tror jag bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar