onsdag 20 maj 2009

Gud vad skönt med långhelg!

Jag har liksom inte fattat än att det är långhelg… sitter och försöker komma ur nån slags konstig stress som antagligen kommer från att jag ligger lite efter med saker jag ska göra på jobbet och att det är så in i helvete mycket att göra med softbollen just nu.

Försöka pussla ihop det med att få hit en Amerikansk spelare till och samordna så att hon kommer i tid och ska bli hämtad. Att fixa med allt som behöver fixas med boende, internet, telefoner, cyklar, licenser, övergångar, hämtningar, sängar mm för våra amerikanska spelare, att styra upp företagsevenemang, jobb i skolan, räkningar, bidragsansökningar och gud vet allt med softbollen – och som grädde på moset så är vi en person kort till matchen i helgen och vi letar febrilt efter att hitta en stand in för det också…. Jag blir galen!!

Jag tror att jag kanske behöver sätta mig ner och verkligen gå igenom allt som måste göras, och kanske delegera lite jobb. J

Ja ja – hur som helst. Nu är det i alla fall helg och jag ska njuta av min ledighet! Även om helgen i sig blir fullspäckad.. softbollmatch i Göteborg på lördag, och sen sätta sig i bilen och åka hem till Värmland och komma för sent till en av mina bästa gamla vänners bröllopsfest.

Om jag blir arbetslös i höst så ska jag gå under jorden i två månader eller så och vara helt avskärmad från omvärlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar