måndag 8 juni 2009

Tacos o gonattos…

Idag blir det tacos – Janne hade planerat myskväll när jag kom hem. Hyrt film och bestämt oss för att vi ska äta tacos. Inte fel! J Han står just nu i köket och lagar mat, och jag tänkte smyga ut till honom och hjälpa till alldeles strax.

Tidigare idag bokade jag 20 platser på räkbåten (går från hamnplan här i stan ut på hjälmaren – man är ute i några timmar o åker båt o så får man äta så mycket räkor man vill) och hoppas att softbollgänget med respektivar ska hänga på. J

Börjar bli ordentligt stressigt på jobbet nu med bara 4:a dagar kvar till semestern och så klart massor kvar att göra. Det som irriterar mest är att bara vårt urusla filhanteringssystem hade fungerat som det skulle så hade jag varit klart för flera veckor sen. Ja ja, det blir väll som vanligt några sena kvällar dagarna innan semestern… men det kan jag ta. Bara jag får några härliga ledig veckor!! (Och vem vet – det kanske blir en mycket längre ledighet den i September när vi får reda på vilka som får foten *ler*)

Nej, nu ska jag öppna en Staropramen, laga lite mat, mysa över att lägenheten är hyfsat städad och sen kolla på skräckfilm!! Tjohooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar