söndag 7 juni 2009

Tillbaka från krogen..

Vi hade en himlans trevlig förfest.... bra stämning och mycket skitprat. Sen drog vi på korgen.. gick på Harrys.. och DET var ju helt meningslöst. För det första så fick vi stå i kö, sen kostade det HUNDRA kronor för att gå in... väl inne så var det för mycket folk så att man gick runt som en inlagd sill, och i baren så hade de EN(!) ölsort på flaska att välja på. Harrys tänker jag försöka undvika i fortsättningen känner jag!

Jag gick hem ganska tidigt och fick sällskap med några av tjejerna hem... varav en var ganska slirig. :) Väl hemma så upptäcker jag att Janne var om möjligt ännu mer slirig. :) Jag har en kännsla av att jag kommer att få ta hand om en väldig sjuk älskling i morgon. *skrattar*

Nu ska jag gå o leta upp nån god nattamat - simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar