onsdag 5 augusti 2009

Premiär!


Idag har jag kört på bana för första gången! :) Ducatiklubben anordnar bankörningar varje sommar och för fösta gången så var jag med! Janne och jag åkte till Gelleråsen med monstern och en följebil :-D
Det var verkligen SKITKUL! Jag körde väldigt, väldigt, väldigt sakta... ville absolut inte ställa till med nått första gången. *skrattar*
Men jag hade som sagt hur kul som helst... alla är trevliga, många fina hojar, det är en trevlig stämning, ingen kör fult och.. ja, det är väldigt trevlig helt enkelt.
Nu laddar jag inför nästa körning på Gelleråsen i September! Tjohooo!

Redo för action!
.
.

Racig som fan.. eller nått... *flinar*

.

Rätt sliten efteråt...
.

Janne - min egen fartfantom!!

2 kommentarer:

  1. har alltid vetat att det bor en fartdåre i dig. har inte riktigt lyckas förtränga alla cross och mopedfärder ännu...... jag blev helt lycklig när jag fick se knäpphästen Pinus i livet. Han måste vara en gammal gubbe nu mer?

    SvaraRadera
  2. Ha ha - ja, fast idag var jag minsan inte fartdåre alls när jag puttrade runt banan i den långsamaste gruppen. :-D (Men planen är väll att det ska bli ändring på det så småningom iof... *skrattar*)

    Pinus ja... gammal = Ja Gubbe = Nej. Han är fortfarande going strong, och nu håller han på att fostra en ny generation små hästtjejer. *skrattar*

    SvaraRadera