tisdag 1 september 2009

Hurtbulle!

Ja, inte på det sättet att jag har varit ute och joggat eller nått annat sånt stolligt… jag är ju fortfarande rätt så förkyld. Just nu sitter jag och njuter av att effekten av Cocillanan börjar kännas. Tack gud för hostmedicin. J

Nej jag har varit hurtig på en massa andra sätt… jag har bokat in hela dagen idag för tvätt. Tänkte försöka tvätta typ.. allt, innan flytten. Så som alla mattor och gardiner och allt annat grejs.

Jag har också suttit och ringt runt och ordnat med husförsäkring, flyttat telefon, fixat med soptömning, slamsugning och gud vet allt. Känns bra att få ordning på allt sånt.

På fredag får vi tillträde till huset, och vi hade tänkt börja flytta över så mycket grejer vi kan redan på fredag och sova första natten i huset nån gång under helgen. Jag är så förväntansfull – det ska bli SÅ skönt att ha ett HUS!!

Idag blev jag kallad till en arbetsintervju också. Jag åker dit nästa vecka, sen får vi se om jag får jobbet. Lite spännande är det allt. J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar