söndag 25 oktober 2009

Underbar helg!

Å nej.
Nu lyckades jag bestämt radera mitt inlägg om vår inflyttningsfest. J Så jag gör ett nytt.

Hur som helst – i lördags så var det en kanondag! Jag började dagen med att åka på höstens första softbollträning, och det var precis hur kul som helst!
Dels så kändes det bra för mig själv, kasten funkade rätt bra och slagningen kändes jättebra, och sen så såg det verkligen bra ut för mina lagkamrater också! Så det var verkligen kul.

På kvällen/eftermiddagen hade vi inflyttningsfest. Klockan tre så öppnades butiken och kaffet stod på bordet för alla som ville komma förbi och fika, på kvällen blev det lite mat och gott att dricka för de som ville det.
Både Janne och jag hade nog någon slags föreställning om att det skulle droppa in några stycken, och sen skulle folk avlösa varandra så där lite stillsamt med kanske nån halvtimmas mellanrum ibland och så. Men nej, så blev det verkligen inte! Vi hade fullt hus hela dagen, från strax före tre till strax efter midnatt, och varenda soffa, stol, fåtölj, pall och fotpall i huset var upptagna. Verkligen roligt!

Tack alla ni som var här och gjorde vår dag helt underbar, och tack även för alla fina inflyttningspresenter!

Söndagen var en riktigt skön dag som ägnades åt att städa upp efter festen, slappa, läsa och ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar