lördag 14 november 2009

Första veckan klar

Så var första veckan på jobbet klar.

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, det går rätt bra att pendla och jag trivs verkligen med alla mina kollegor – både på min nya avdelning och på resten av bygget. Och det är kul att komma igång och jobba lite igen. Men jag känner mig just nu rätt överkörd av företaget jag jobbar på… man skulle kunna säga att jag är lite bitter. J Men ja, mer om det senare kanske. Hur som helst så är det helmysigt att träffa alla stollar igen!

Idag ska Janne och jag iväg och kika på en bil vi förhoppningsvis ska köpa. Återkommer med rapport om hur det gick sen.

Nej, nu ska jag byta om och sen slänger vi oss iväg… simma lugnt.

Nej förresten – jag avslutar med dagens musiktips! Lyssna på Nils Lofgrens "Little on up".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar