onsdag 17 februari 2010

Trött.

Oj oj – idag har jag varit grymt trött hela dagen. Jag somnade i bilen på vägen till jobbet (nej, det var inte jag som körde), och det var en PINA att tvinga sig att vakna till när vi var framme… och sen har jag varit skittrött hela dagen, och jag somnade så gott på vägen hem också. Tror att det kan få bli en tidig kväll idag.

Utöver att jag är trött så har jag lyckats fått en rejäl träningsvärk i axeln/ryggen efter träningen i går. Fast det är det ju värt… det var en riktigt kul träning fast vi var få där, och jag är riktigt nöjd med mig själv. Armen kändes bra, och jag börjar bli ordentligt laddad inför SIM (inomhusmästerskapen i softboll) som går av stapeln om två helger (den 27-28 feb) i Enköping. (Kolla på lite bilder från förra året här)

Men nu kommer snart min de luxe -pojkvän hem, och då ska vi dricka lite vin och äta grillade revbenspjäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar