onsdag 17 mars 2010

Jag blir galen! (Galnare?)

Jag kan inte i ord förklara hur frustrerad jag är just nu över ett av de datasystem jag dagligen jobbar i. I helgen gjorde man en uppdatering, och som vanligt ballade ALLT ur, och det går jättesakta (understatement) att jobba i programmet.
Jag lider med alla de goa killarna och tjejerna på supporten som försöker lösa alla problem, och som får ta allt skäll..

Så här känner jag mig, minst...

Men men... förutm detta lilla världsliga störningsmoment är allt bra. (Jag är fortfarande förkyld och vill blir frisk NUUUUU.. men förutom det... :) )

Igår var jag iväg på en anställningsintervju också (min anställning på mitt nuvarande jobb går ju ut i månadsskiftet)... jag tycker att det var en trevlig intrevju, jag fick ett bra intryck av företaget och.. ja, oavsett om det leder till jobb eller inte så är jag nöjd med intervjun i alla fall.

Nu funderar jag på att leta fram min X-box och installera den. Det har ju lixom inte blivit av efter flytten.. och kanske är det dags nu? Får se om latmasken faller över mig innan jag hinner sätta igång. ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar