torsdag 17 juni 2010

Äntligen fredag!

Ja.. i morgon alltså! :)

Skönt att ännu en vecka är över och vi börjar närma oss HELG igen! Det är riktigt tungt att sitta och pendla till Eskilstuna... många timmar i bilen som jag helre skulle spendera nån annan stans. Men men.. nu är det då alltså nästan slut på veckan, och i morgon kommer jag att få besök av en gammal vän som jag inte sett på herrans många år - det ska bli riktigt kul!!

Nu börjar det röra på sig med huset också... har haft en kille här som kollat på och lämat offert på att laga våra två skorstenar (i den ena behöver vi dra en kanal med bruk och båda behöver fixas utvändigt).
Vi har beställt en myggfälla från lantmännen (svindyr så den är förhoppningsvis mycket bra), pratat med några om att lägga ner jordvärme och fixat med lite annat allmänt pyssel... känns bra att det börjar röra på sig.

Men nu är det dags att hoppa i säng så att jag orkar gå upp svintidigt i morgon och åka till jobbet i morgon. (I dag åkte förresten en arbetskompis och jag motorcykel till jobbet.... mysigt... det var fint väder, och jag blir bara mer och mer kär i min motorcykel... den passar mig väl!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar