måndag 19 juli 2010

Softboll i helgen.


I helgen bar det av till Sundsvall för att spela lite softboll. Vi åkte upp på lördag eftermiddag, vi sov över på ett dagis i närheten av planen, och på söndag spelade vi våra två matcher.

För egen del så kan jag inte säga så mycket. Är väl varken nöjd eller speciellt missnöjd med min insats. Hände inte så mycket. För laget kan jag däremot säga att jag är stolt. Även om vi förlorade så tycker jag att vi gjort precis det där som vi länge pratat om. Vi tog det lugnt, gjorde de enkla bränningarna och kastade in bort oss. Offensivt så finkade det inte första matchen, men i andra så flöt det på bra... vi kom ut på bas, och väl där så utnyttjade vi motståndarnas alla misstag.
Två riktigt roliga matcher!

Kom hem sent igår och slappade med Janne framför tvn. Vi kollade på MotoGP och käkade revbenspjäll. Sen gick jag och la mig.. supernajs!

Idag har jag ägnat dagen åt att skriva in mig som arbetssökande på arbetsförmedlingen. Så om inget annat dyker upp så kommer jag att vara "ledig" (dvs söka jobb) i sex veckor framöver, och sen börjar jag jobba i Eskilstuna igen om inget oförutsett händer.
Nu ska jag i alla fall passa på att njuta av ledigheten så mycket jag bara kan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar