måndag 20 september 2010

FY FAN VAD ARG JAG ÄR!

Jag är så in i helvete arg på mina landsmän idag så att jag håller på att spricka!

För det första - rösta in SD i riksdagen! Va fan tänker man med då.. och SPECIELLT alla pantade tjejer som röstat på ett parti som vill skicka Sverige tillbaka till medeltiden.

Jag saxar från en annan blogg, för "Lady Dahmer" uttrycker det så djävla bra:

De vill även att kristendomen ska införas i skolan igen och att genus ska strykas ur dagordningen. Vi ska inte bara bevara sverige svenskt utan även de gamla könsrollerna. Dessutom vill de inskränka aborträtten för kvinnor (för de ska ju vara hemma och föda svenska barn. Fuck jämlikhet liksom) och rättigheterna för homosexuella. (för de är ju av samma skrot och korn som pedofiler tydligen)

Inspelade möten visar när ungdomsförbundets styrelse och tillika SD's partiledare Jimmie Åkesson sjunger sånger som hyllar mordet på Olof Palme och andra rasistiska sånger. Jimmie Åkessons reaktion på inspelningarna när de släpps, är att han känner sig kränkt eftersom de har gjorts utan tillåtelse.


Nästa känga är till alla er egoister som tycker att det är viktigare att få ett par tusenlappar till i plånboken i stället för att vi ska kunna ta hand om våra sjuka och gamla.
Jag vill fan inte ha nått jobbskatteavdrag - köp för fan kritor till ungarna i skolan, eller ge dem i lönehöjning till nån lärare eller nått vårdbiträde i stället!!

Sälj ut allt vi gemensamt äger till underpris till privata företag som kan sko sig i stället. Skitbra!! Jag är så djävla SUR!!
Inte för att jag tror att JAG kommer att få det sämre (antagligen är det snarare tvärt om), men för att jag faktiskt tycker att vi ska ta hand om varandra.

Och kam FAN inte dragandes med att vi "måste få bukt med allt fusk"... jag skiter fulständigt i om nån stackars ensamstående utarbetad småbarnsmamma tar en VAB-dag för mycket. Vad jag INTE skiter i är när svinrika brackor anställer svart barnpassning och städning, eller när äckligt rika människor äger sina sommarhus i Falsterbo via nått djävla sol och vår-bolag på nån kanalö för att slippa skatta..... DET är ta mig fan fusket som borde tas i tu med!!!
Men när hördes senast Anders Borgs röst höjas för ådana sanktioner (nej just det ja, han har ju redan kommit tillrätta med det där med svart barnpassning och städning - JAG får betala för att de ska slippa ta hand om sin egen skit.)

Och snacka om överraskning - NOT!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7819978.ab

2 kommentarer:

  1. Jag håller med hela vägen! Tänk om alla var lika kloka - och arga - som du!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha.. lika arga.. då vore vi illa ute. ;-D Eller kanske inte...

    SvaraRadera