söndag 26 september 2010

Regn, F1 och bakis.

Tja vad kan man säga - det är söndag... och vad kan jag säga om det? I LOVE IT!

Det beror så klart på att jag inte är bakfull på riktigt utan bara lite sliten, och då fins det väl inget bättre än lite höstrusk och F1 på tvn. Så himla skönt att kura ihop sig i soffan under en filt tillsammans med Janne och mysa med ett spännande F1-lopp på tvn.

Igår hade jag en jättetrevlig dag. Först pysslade vi här hemma, sen for Janne och jag in till stan och gick på Clarion där det var blueskväll. Lite senare fortsätte jag till Stallyktan där jag och ett sjukt kul gäng käkade lite mat och hade det mycket trevligt.
Sen gick vi vidare till cadilac bar och kollade på ett rätt trist band... och sen for vi vidare till mastodont mc som hade fest. Där träffade jag Janne igen, och sen åkte vi hem (eller rättare sagt till Åsa som varit så snäll och lånat ut sin lägenhet till oss).

Nu tänker jag smyga ner och tända en brasa, laga lite mat och fortsätta mitt höstsöndagsmys. =) Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar