torsdag 7 oktober 2010

SLUT....

..är jag nu.

Ha ha.. ibland är man ju lite för nyfiken. Jag var som sagt var iväg och tänade idag... körde bodypump, och tänkte att jag skulle "utmana" mig själv och lägga på mer vikter än vad jag haft tidigare. Det funkade bra... jag blev svintrött och låg där och grymtde och stånkade och var djävligt glad över att de spelade musik som delvis dolde mina exeptionella ansträngningsljud. =) Men allt som allt - ett bra träningspass.

Efter det så stannade jag kvar för att kolla på ett box-pass för att se om det verkade kul och var nått som man kunde testa i framtiden... men det var bara det att det kom ingen annan... så jag (som egentligen inte tänkt vara med) fick ett privat träningspass med en hurtig och lite sadistisk kampsportkille - som desutom var sjukt bra på att motivera i kombination med att det faktiskt var skitkul... detta gjorde så klart att jag tog i allt jag hade...

Så nu... kan jag knapt röra armarna... FASAR för i morgon! Men har bestämt mig för att börja köra boxningen i stället. det var verkligen skitkul..

Och nu ska jag med gott samvete krypa upp i soffan med älskade Janne och ett glas portvin... mmmm... livet är gott!

2 kommentarer: