tisdag 5 oktober 2010

Värsta draget i helgen.

Det har varit en kul helg. På freda var vi ute med gamla gänget från volvo på en liten after work - det var sjukt kul att träffa alla igen. Jag märker att jag saknat varenda en!!

På lördag spelade Janne med AD/DC på traktorracet i Viby. En världskänd händelse här i trakten. Och.. ja, vad kan man säga... det var verkligen skitkul. Det hade jag faktiskt inte väntat mig. Många intressanta skapelser... och fan vad de körde.
På kvällen for vi inte till Eva och Fredrik där vi blev bjudna på gooood mat och öl - en riktigt trevlig kväll! Och allt som allt en riktigt trevlig helg!














I morgon är det dags för Sannamarken.. och softbollträning på kvällen! Ska bli kul!!

2 kommentarer:

  1. Du kunde ju ha ställt upp, du är ju en fena på traktor!!!

    SvaraRadera
  2. Jag funderde ärligt på att köpa mig en traktor när jag stod där o kollade...

    SvaraRadera