söndag 21 november 2010

Hemma igen...

Precis hemkommen från Åland där Janne varit på spelning med Bluestompers. En riktigt kul helg… De spelade på Park Bar i Mariehamn, och de har varit där en gång tidigare och spelat, men den här gången hängde Britt-Marie och jag med och hade en minisemester. Bo på hotell, åka båt och kolla på ett bra bluesband på lokal… kan det bli bättre?


Nu sitter jag och laddar datorn med bilder från spelningen och Janne tänder en brasa i spisen så att vi får det varmt och mysigt.

Vi började med att värma på lite saffransglögg från Blossa det första vi gjorde när vi kom hem, och den är riktigt god faktiskt.

Strax är det dags för lite film och godis – och så ska jag fortsätta att sticka på en av mina filtar som jag håller på och stickar på. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar