tisdag 28 december 2010

Julen har varit jättemysig.
På julafton var vi här hemma, och Jannes familj var här, och på juldagen for vi hem till Värmland och hälsade på. Riktigt mysigt att träffa alla!
Jag fick även den stora glädjen att träffa Samson - kusin Kristins supergulliga franska bulldog. Vilken sötnos!

Förutom att fira jul med alla goa släktingar o vänner så har vi hunnit med att mysa lite här hemma, och jag har hunnit med att sporta lite. Gick så klart upp ett kilo över julveckan, men det var inte annat än väntat och det är inget som bekymrar mig nått värst.
Så nu är det bara att försöka komma in i lunken med träningar och sånt igen. =)
Var och körde ett box-pass igår, och idag så har jag faktiskt varit ute och joggat 3 km. Känns bra att jag kom iväg...

Och idag så har vi varit och köpt ett par nya slalompjäxor till mig. De gamla jag har får jag sån kramp av att jag kan fan inte åka med dom, så nu hoppas jag att det blir bättre med dom här. I morgon ska vi provåka!! Tjohooooo!

Nej, nu ska jag åka iväg och träffa några av mina gamla arbetskamrater från Volvo.. ska bli kul! =)

Simma lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar