torsdag 13 januari 2011

Han bröt ryggen på mig...

I dag har jag varit hos sjukgymnasten för att jag haft ont i ländryggen till och från sen i somras. Han frågade en massa, kollade reflexer och en massa sånna grejer.. och sen kom han fram till att jag haft nån slags "låsning", och så knäckte han till ryggen åt båda hållen (och hjälp vad det knakade) och så gav instruktioner om att ställa mig upp en gång var 5:e minut på jobbet, att fundera över mina skor och göra ett par övningar. Så fick jag tid till nästa veckan igen.
Ska bli riktigt spännande att se hur det blir... =)

Nu ska jag snart åka iväg och träna body-pump inne i Fjugesta. Ska bli riktigt kul!! Tror att det är riktigt nyttig träning för mig... känner faktiskt att jag blivit starkare... trevligt. 

Och på vågen har det börjat klättra nedåt igen... efter jul o nyår hade jag ju två veckor där jag gick upp nått kilo (inte direkt oväntat, utan det hade jag så klart kalkylerat med), men i tisdags så hade jag gått ner det och pytte pyttelite till. Nu har jag bara 3,5 kg kvar till första "delmålet" (-10kg).
Jag är rädd att jag kanske missar tidpunkten (1o kg till SIM som är sista helgen i feb), men förhoppningsvis inte med så mycket!



Nej.. nu tror jag att jag ska gå och spela lite X-box innan jag susar iväg på träningen! Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar