måndag 25 april 2011

Påsklunch i Hovsta.

På söndag var jag och Åsa i Skövde och tränade softboll. Rolig träning, men jag lyckades så klart knäcka till ryggen nått riktigt ordenligt. Det var lite trist...

På kvällen åkte Janne och jag in till Dagge och Susann på påskknytis. En trevlig kväll det också med tipspromenad, massor av god mat och massa prat.
På ICA hittade jag coronas som var bara 3,2% - så jag köpte några såna och varvade med vatten så att jag kunde köra hem på kvällen. Listigt.... :)

På måndag så åkte vi in till stan ganska tidigt och gick på biltema och handlade lite grejer, och sen på plantagen och handlade lite krukor och en jättesöt uteplats.
Sen for vi hem till Jannes mamma och pappa och fick mer god påskmat.



Frulle på ballen (frukost på balkongen om någon nu skulle kunna tänkas missförstå..)


Jag passade på att plantera om alla mina perlagornsticklingar när Janne var och repade 


Lite nya krukor och blommor...


Och inte nog med detta - Janne fick rycka in och sätta upp en bokhylla om höll på att rasa ner också...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar