torsdag 29 december 2011

Skönt att vara ledig.

Jag är ledig från jobbet den här och nästa vecka - gôrgôtt!

På tisdan fortsatte strömavbrottet och vi fick inte tillbaka strömmen förrän strax efter klockan fem. Så det var ju bara att elda för att hålla det varmt och gott, och ta det lugnt och läsa o ha det gött.





På tisdag kväll körde vi en softbollträning, kul att komma igång igen. Och i går var jag så hurtig att jag stack ut och joggade 4 km. Känns bra att "vara igång". Tror att jag ska försöka komma iväg på ett crossfit-pass i morgon. Kanske på lunchen? Eller så kanske det får bli nått annat... men det vore skönt att göra nått hurtigt i alla fall.

Igår hade vi myskväll... gjorde ankbröst, råstekt potatis och en svingod apelsinsås. Och i kväll blir det nog paella på hjälmarkräftor. Gott!



Great minds think alike! 
Min julklapp till Janne

Jannes julklapp till mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar