måndag 23 januari 2012

Bomber o granater!!

Idag har jag kraschat! Kanske inte så dramatiskt som det låter - men ändå! Idag på crossfitträningen så skulle vi värma upp med en övning där vi stod på händer mot en vägg. Jag brukar ha lite svårt för att komma upp så jag satte i händerna och gjorde ett litet försök och räknade kallt med att det som vanligt inte skulle funka - men idag svingade jag mig upp i handstående position lätt som en plätt. Enda problemet var ju då att jag inte alls var med på att det skulle funka - och efter som att jag inte alls var beredd på det, så höll jag inte emot speciellt mycket med armarna, så det slutade med att jag kraschade på huvudet med pannan före i golvet!!
Gud vilken syn!!
Och nu har jag två bulor och två fina skrapsår i pannan - det ska synas att det gjort ont på träningen!! *lol*

Dagarna på jobbet går sjukt fort - jag fattar inte vart tiden tar vägen. Jag hoppas att det tycker att det funkar och förlänger uppdraget.
Jag har en testperiod fram till månadsskiftet, och om de vill ha kvar mig och inte säger nått innan februari så kommer uppdraget att övergå till löpande och förhoppningsvis rulla på...  så håll tummarna för mig!!!

Nu ska jag hoppa i duschen, och sen ska vi laga lite mat. I kväll blir det färsk pasta med parmaskinka, basilika och parmesan. Superlätt och supergott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar