onsdag 10 oktober 2012

SJUK!

Jaha.. så har man gått och blivit sjuk igen då. Trist, men kanske inte helt oväntat.
Janne blev sjuk i slutet av förra veckan, och såklart bröt det ut riktigt ordentligt på lördag när de hade en spelning med BlueStompers på en väns bröllop.
Jag kan väl säga att han lät.... hes...  det var ungefär som om att Lemmy var där och sjöng.



De som gick och gifte sig var Kent och Marie-Louise, och det var ett riktigt fin bröllop. Det bjöds på god mat och hembrygt öl, kören som Kent sjunger i underhöll med sång, BlueStompers spelade och alla hade riktigt riktigt kul!
Själv var jag tillfrågad om jag kunde fotografera dom, så vi träffades innan bröllopet och tog lite kort och sen fotade jag mer under kvällen. Jag tror att det blev några bra bilder faktiskt... himla roligt, och jag känner mig verkligen hedrad.

Igår när jag kom hem från jobbet så gick jag ner till trädgårdslandet och plockade det sista (utom purjolökarna och kålen)... det blev några ritkgit fina morötter, rödbetor och massor av mangold. Mangolden tänkte jag testa att frysa in och ha typ som spenat under vintern.


Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med vår nya kamera, en EOS D7


Så.. idag vaknade jag och var sjuk jag också... trist. Men det är så där på gränsen att om jag vore lite lite bättre så hade det funkat fint att åka och jobba. Om jag bara blir lite bättre i morgon så åker jag till jobbet. Hålle tummarna.

Idag har det varit en fantastisk dag ute. Även om man inte orkar vara ute och hålla på och jobba o stå i så njuter jag i alla fall! Det är så fina färger och så härligt med sol!



 
 
 
Dags att börja mata fåglarna!
 

 

Lite nya blommor till trappen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar