söndag 2 december 2012

Coach konvent på Bosön.




I helgen som gått har Åsa, Marcus ioch jag varit på coach konvent på Bosön.
Det var en rolig och inspirerande helg, där bla Paola "Marfi" Marfoglia - landslagstränare för Italiens - höll i softboll föreläsningarna och de praktiska övningarna. Hon var verkligen inspirerade.
Även om jag kanske inte kände att jag fick några aha-upplevelser så måste jag säga att jag känner mig inspirerada, och att jag fått en hel del nya infallsvinklar.

Vi for till Stockholm på fredag... jag åkte från Köping, Janne for och hämtade ut vår nya Citroen (ja, ni läste rätt!Va fan.. vi har ju redan tänjt gränserna på MC sidan och gått över till Ducati.... vem vill vara en fegis liksom?) på Örebro automobilaffär och så sammanstrålade vi hos Åsa - och så stack Åsa och jag iväg. Fredag - Söndag - kul helg!


Ivriga adepter

En av många inspirerande klasser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar