lördag 20 april 2013

En härlig vårdag!

 



Wwwwiiiiiiiiieeeeeee...... nu har den kommit!! VÅREN!
Även om den varit ohemult seg i år så verkar den äntligen vara på gång! Idag har varit en kanondag så här långt!
Dagen började med att jag vaknade av mig själv innan klockan ringde och kände mig pigg - bara det!!

Sen smög jag ner och fixade lite, och ställde i ordning frukost tills Janne kom upp. Vi käkade frukost och kollade lite på småfåglarna som vanligt. Och se på fan - nu har vi fått två sorter till. Vi antar att de är på väg uppöver i sin vårflytt!


 

Grönsiskor..
 
..o bergfinkar.
 
 
 
Efter frukost var det dags att ge mig av in till stan och köra lite softbollträning med tjejerna. Kanonhärlig träning med fint väder och härligt go!
 

Efter träningen gick vi på fin restaurang!
 
 
 
 
Och när jag kom hem från stan så sätte Janne och jag igång med att gräva bort jord som ligger mot väggarna på laggårn och veboa för att de inte ska ruttna upp, våra fina uthus!
 
 
 
 
Och så slänger jag med ett par vårbilder bara för att jag känner för det!!
 

 



1 kommentar:

  1. Guuud va jag älskar den bilden på er!!!!! (Och den på Lennart så klart! :D)

    SvaraRadera