måndag 27 maj 2013

Maskrosvin och semester!

Tjohoooo... nu har jag en veckas semester och det ska bli SÅ skönt!
Vi ska just inte göra nånting speciellt utan bara mysa oss och ha det gôtt är tanken!

Idag har vi plockat maskrosor för att göra maskrosvin - det är första gången för mig, så det ska bli spännande att se hur det blir. :)
Fast enligt vad jag förstått så bör det lagras... länge....  hmmmm.. skit också! :-D


Janne är och lyssnar på Johnny Winter inner i stan och jag stannade hemma för att hinna komma i kapp lite och mysa mig....  han gillar ju honom, och jag vet ju knappt vem det är... så jag kan lika gärna vara hemma känner jag. Lite gôtt det också!

Borde städa, eller diska, eller göra rabarbersaft eller nått.... men va fan... jag orkar inte... tar det lugnt o har det gôtt i stället!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar