torsdag 15 augusti 2013

Semester!

Så har jag då äntligen gått på semester. Tre veckor med min söta älskling och en hel massa myyys! 

I helgen var jag ju i Sundsvall på softbollturnering, och på måndag for vi till Jannes föräldrar och höll Kjell sällskap när Elisabeth var ute med sina tjejkompisar och käkade och hade mysigt.
På tisdag var det softbollträning och så tog vi det lugnt tror jag. Igår var vi inne i stan och lämnade bilen på service (ACn). Och så for vi till Ovolin och handlade färg till fönstren i garaget, och så var jag på jobbet och lämnade nycklar o telefon, och så var vi hos Jannes föräldrar och hjälpte dom att lämna sin tv på service och åt mat, och så målade vi väggarna i nya sängkammaren.

Idag hade vi sovmorgon, sen stack vi ut i skogen och plockade svamp. Hittade en hel del kantareller, och det var superskönt att gå i skogen.
Sen har vi målat portarna på garaget, och målat fönster och fönsterkarmar... det blir KANON!





Sen åt vi en chili som fått stå och puttra på spisen i många timmar medan vi målade. Den blev SVINGOD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar