tisdag 24 september 2013

Hå hå ja ja... nu var det ett tag sen...

Ja, det var ju svinlängesedan jag uppdaterade bloggen.

Men allt är bra med mig, jag har bara inte haft tid att uppdatera här... jag tänkte som så här att jag sammanfattar läget lite snabbt och gör en rejäl bakåtuppdatering så får det bli bra. 

Läget nu:
Jag har börjat på nytt jobb i september. Jag sitter kvar på samma ställe men bytte konsultfirma till en som jag gillar bättre än min förra. Känns kanonbra!

Här hemma rullar allt på... bara halva lillstugetaket är omlagt fortfarande, inget mer här hänt i frågan utom att vi fått tegel av Arne som vi ska åka och hämta.
Nya sovrummet är inte färdigmålat.
Bagger har inte givit besked om nån tid för att lägga om taket på ladugården än.
Ja... inget nytt egentligen, utom kanske att allt är färdigmålat på garaget.

Träningen rullar på med styrketräning och så började jag jogga lite smått igår. Ryggen känns bra just nu och jag hoppas kunna vara bra till nyår.

Tja... det var väl det tror jag.
Nu ska jag gå o sova, och i morgon förbereder jag för dammträff i helgen.  Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar