tisdag 3 februari 2009

Träna o pyssla....

Uj uj... helt emot naturens alla lagar fick jag ett stolleryck igår på kvällen och kastade mig på min motionscykel. Det verkar ha straffat sig idag på softbollträningen då jag var helt superseg i benen... kanske inte så konstigt iof när man betänker hur otränad jag är. *skrattar*

Igår på jobbet så varslade man 100 personer till, och det känns ju inget vidare roligt. Glädjande för mig personligen är att det gälde arbetare och inte tjänstemän - att man behöver dra ner på produktionskapaciteten men fortfarande har några utveklingsprojekt som rullar på för oss att arbeta med inför de bättre tider som förhoppningsvis kommer snart!
Men oavsett så känns det verkligen tråkigt, och man tänker på alla dom som kommer att få gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar