onsdag 18 februari 2009

Trist att vara sjuk...

Det verkar som om att min förkylning är en sådan som är lite mer envis än vanligt… skittrist. Men men, jag får trösta mig med att jag kan krypa ner i soffan och kurera mig med en whisky, med gott samvete – varje kväll!

Dagens irritationsmoment: Örebro kommun.
1) Varför kommer de inte och plogar mellan 06-00 då det är parkeringsförbud på gatan – varför anses det som OK att skita i snöröjning bara för att ”det är i stan”?
2) Varför ”sandar” man med sten? Vad är vitsen med att lägga RULLGRUS på isen? Jag fattar inte!!

På fredag ska Janne på AC/DC-konsert – på min födelsedag. Men det gör inget, för jag hoppas på en fin present.. nämligen biljetter till:


Och dessutom ska jag på afterwork med jobbet. Vi har bokat övervåningen på Strömpis, och det blir mat och kanske ett glas vin eller två. Och på lördag kommer syrran och hälsar på (en av dom i alla fall – Sabbe, som gör sitt premiärbesök här i Örebro).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar