torsdag 12 februari 2009

Vintern hänger kvar.

Det verkar ha blivit ordentligt med vinter tillslut. Gud vad skönt, jag hoppas verkligen att det håller i sig. När det är så här ute – några dm snö, fint väder och några minusgrader så äger vintern.
Inte nog med ett det är superfint väder ute, jag har ju gått och blivit frisk från min förkylning också! Janne är fortfarande inte så pigg, men jag känner mig toppen. Skönt!

Och veckan som gått har gått så sjukt fort! Hemskt skönt det också… på fikat idag insåg jag förvånat att ”det är ju FREDAG” i morgon.

Så har jag precis insett att det är alla hjärtans dag i helgen också. En dag full av insikter! Pratade med Åsa efter ungdomsträningen idag – och hon nämnde nått om alla hjärtans dag. ”Va” sa jag, ”är det idag”?
”Nej – på lördag” sa både Åsa och en främmande karl som precis gick förbi – båda med en förskräckt förvånad röst.
Stackars Janne som har en så ouppdaterad flickvän.
Men hur som haver – på lördag så ska i alla fall Janne och jag till Stockholm och lämna lite kåpor till monstern för lakering så att den är fin tills sommaren – vi får se om vi hittar på nått mysigt då.


Nu börjar det att dra ihop sig!
Jag längtar verkligen till SIM (inomhusturnering i softboll) – nu har jag inte spelat match sedan i somras, så det är verkligen nått jag ser fram emot varje år. I år kanske lite mer än vanligt till och med… ja, det ska verkligen bli kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar