tisdag 24 mars 2009

Hurtbullen

Idag gick jag upp helt sjukt tidigt. Jag gick upp klockan 4.00. Varför nu denna galenskap tänker ni, och svaret är enkelt. Det var final i World Baseboll Classic på ESPN America. Det var finalmatch mellan Japan och Korea.. matchen började vid tvåtiden, men jag tyckte att det var lite over kill så jag gick som sagt var upp vid fyra. Jag slog på tvn och bäddade ner mig i soffan lagom till femte inningen. Det blev en jättespännande match där Korea låg under med en poäng när de skulle upp och slå i botten av nionde inningen, de lyckades ta en poäng och det gick till tionde inningen där Japan avgjorde genom att ta två poäng och därigenom vinna turneringen.



När Janne sen vaknade så hade jag duschat och höll på och lagade frukost till oss. Ganska skön start på dagen faktiskt… det var helt ok att ligga i soffan och slappa nån timma innan det var dags att gå upp.
Fast jag är rädd för att jag får betala för detta i kväll eller i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar