torsdag 26 mars 2009

Torsdag, fast som fredag!

Åååå.. äntligen klar!
Kom direkt från jobbet och fick dra iväg direkt till basebollungdomsträningen. Missförstå mig rätt nu – ungarna är skithärliga och det är jättekul att träna dem, men just idag var jag lite mer trött än vanligt.
I dag har jag faktiskt varit riktigt produktiv på jobbet och fått en hel del gjort, men ändå längtat sååå efter att äntligen få åka hem.. och efter att basebollträningen ska vara klar så att jag får ta helg. Jag är nämligen ledig från jobbet i morgon… dels så ska ju Janne och jag till Värmland i morgon, och dels så börjar ju F1en i natt.
Så vi bestämde oss för att ta ledigt på fredag, gå upp i natt och kolla första träningen.. sova lite och kolla andra träningen.. sen sova lite till… ta en mysmorgon med god mat och ta det riktigt lugn innan vi åker hem till Värmland.

På fredag sen så ska vi fira brorsan som fyller år, sen på lördag ska jag på släktkallas med kusiner o grejer på pappas sida. Ska bli lite kul, det var rätt många är sedan jag träffade dem alla. Janne kan tyvärr inte vara med, utan han måste åka hem för en spelning med Bluestompers på Clarion i Örebro. Lite trist…
Sen får han komma och hämta mig i Värmland på söndag… för jag kan ju faktiskt inte åka tåg, det förstår ju ni också!! J

Nej, nu ska jag gå ner och ta tvätten – sen åker det fram lite vin och lite gott att äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar