tisdag 21 april 2009

Ännu en helt vanlig vecka...

Den här veckan händer inget speciellt alls.
Jobba som vanligt, möte med softbollen på onsdag, arbetsdag på planen på torsdag.
Fast på FREDAG ska vi iof på amaroneprovning - och det kan väll iof ses som en liten höjdpunkt.

Nu är jag precis hemkommen från softbollträningen. Vi har precis börjat träna utomhus, och det är bara SÅ kul!
Inte riktigt lika kul är det faktum att jag precis har insett att jag ska hålla en kurs i morgon på jobbet - och inte har förberett något utbildningsmaterial. Tjohooo!
Det är bara att springa genom duschen och sätta sig och jobba lite nån timma... men men, det ska väll gå bra hoppas jag.

Tror att jag får ringa Janne och säga till honom att köpa med pizza på väg hem från repet. Känner inte riktigt att jag har tid att ställa mig och laga mat.. :)

2 kommentarer:

  1. Hej va kul att hitta till din blogg! Visste inte att du skrev!!!!! HAr lagt till dig i mina favoriter. Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Kul att se dig här! :-D
    //Sanna

    SvaraRadera