måndag 6 april 2009

Hej ännu mer träningsvärk.

Idag har jag om möjligt ännu mer träningsvärk än vad jag hade igår, och Janne bara skrattar åt mig när jag hasar runt i lägenheten som en gammal kärring.

Idag har det varit fullt upp på jobbet, men en härligt eftermiddagsfika ute i solen hanns med i alla fall. Skitmyisgt.

Efter jobbet har Janne och jag varit på banken för att kolla om/hur mycket vi få låna... och om verkade inte vara nått problem, och hur mycket verkade vara ungefär hur mycket som helst. Jag trodde att de kanske skulle vara lite mer restriktiva i dessa tider... men det känns ju bra att det inte verkar bli nått problem i fall att vi skulle råka snubbla över drömhuset.

Efter det så bar det iväg till softbollplanen för första arbetsdagen för året... vi hasade oss runt dubbelvikta som märlor och rensade ogräs från geggan på baserna. Betänk då också att vår plan är ett mycket populärt tillhåll för kanadagäss. Ni vet väll att de bajsar ungefär lika stora kankar som St Bernadshundar?
Men det gick ganska fort och nu är jag hemma för kvällen, och nu är det dags att laga lite god mat... och kanske smaka på lite boxvin? Livet är gott.



En styck softbollplan i väntan på sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar