lördag 30 maj 2009

Gott trött!

Nu är jag så där skönt trött som man blir efter en dag ute i solen!

Jag tog ganska tidig kväll från jobbet och åkte direkt ner till softbollplanen för att träna pitching i det härliga vädret. Det är verkligen kul, och Jen är superduktig.

Sen vid sextiden så dök det upp ett glatt gäng från Johnson pump som skulle spela slowpitch softboll som ett "företagsevent". Vi brukar erbjuda lite olika "paket" för företag som vill testa nått lite annorlunda på sin "kick of" eller vad det nu är de har… allt från att vi "bara" lånar ut utrustning och hjälper till som domare och coacher till hela ballunsen med både softbollmatch och mat/dryck.

Gänget från Johnson pump hade med egen öl/läsk och korv som de grillade – vi stod med grill, utrustning, domare och coacher. Och efter matchen fick de som ville slå på Jens pitchar. Jag tror att de tyckte att det var lyckat… vi från Eagles som var där tyckte i alla fall absolut att det var lyckat. J Ett supertrevligt gäng som var hur bra som helst att ha att göra med – och så var de ganska duktiga också! Definitivt ett väldigt trevligt sätt att tjäna pengar på!!

Nu ska jag krypa ner i soffan och suga på en folköl och se på tv tills jag somnar eller tills Janne kommer hem från sin spelning med AC/DC-bandet i Lindesberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar