lördag 30 maj 2009

En härlig dag!

Vilken härlig dag det har varit idag då! J Strålande solsken och jättevarmt hela dagen!

Gick upp lite för tidigt iof. men vi hade softbollträning vid tio, så det var bara att bita ihop. Väl nere på planen så var det ju toppen. Sista dagen med Jennifer Williams som var och tränade oss, idag efter träningen drog hon vidare till Göteborg. Hon har verkligen varit bra och alla som varit med och pitchat har lärt sig massor.

Efter träningen for Jennifer, Lisa och jag till Rio och åt lunch, och Anders dök också upp. Sen åkte jag med tjejerna till svampen och åt glass o kollade på utsikten.

Vid tretiden satte vi Jennifer på tåget till Göteborg och sen körde jag hem Lisa till Åsa i Frövi där vi fikade och firade att Anders (Åsas Anders) blivit lite äldre.

Sen åkte Janne och jag till Marieberg och sen på Parkhallen (ICA) – vi köpte laddare till Lisas telefon och lite hudlotion o sånt – och en TEKANNA som är skitsnygg. Nu ska här drickas te!!

Just nu sitter jag och sippar på en frozen strawberry daiquiri och håller på att starta upp grillen. I kväll blir det nötkött, grönsaksspett och örtostcreme ute i "trädgården" (dvs ute på vår gård).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar