måndag 4 maj 2009

Måndag igen.

Jaha, och då var det alltså måndag igen då.


Som ni alla förstår så blev det inget av att gå ut och jogga igår. Jag kände mig inget vidare pigg, och hade ont i huvudet – jag ändrade planerna till att kolla på tv i stället. Så istället för att vara ute och springa så kollade jag på MotoGP och gjorde lite god mat (oxfilé, vit sparris, gratinerad fetaost och ett glas vin) – definitivt mycket roligare.


Jag bara måste visa vad vi spräckte den här månadens budget på. Vi var på systembolaget i förra veckan för att köpa en bag in box med vin… och vi kom för all del ut med vårt vin, men vi lyckade också snubbla över lite roliga grappor på hyllan med utgående varor. Skulle tro att det är nån som beställt hem men inte hämtat ut dom – och ni förstår ju alla att vi kunde ju inte bara lämna dem där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar