lördag 13 juni 2009

Två goa vinster i softbollen idag!

Gud vad skönt att vinna! J

Vi har spelat två matcher mot Norrköping idag och vi vann båda matcherna. Känns gott… det är kanske iof två "borde" vinster som inte var så oväntade, men de hade blivit bättre sen förra matcherna vi mötte dom i och det var två skitroliga matcher.

Jag gjorde väll ingen lysande insats – inte jättedåligt och inte jättebra… nån stans mitt i mellan. Men men – det är väll bara att spotta i nävarna och träna lite och komma tillbaka till nästa matcher om tre veckor. Ja ni läste rätt – vi har ett uppehåll nu. Och då passar jag på att ha semester (det var ju inte en slump att vi har tidig semester i år).

Nu ska vi till Åsa Palm, en lagkamrat som ska flytta till Norge (snyft) på en liten avskedsfest. Jag kommer att sakna henne!!!

Jag drar det där om jobbet nästa gång tror jag, för nu börjar det bli dags att åka till Åsa – bara Janne blir klar.


Först en god frukost...

Sen match.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar