måndag 6 juli 2009

Arbestlös

Jaha - då var man arbetslös då.

Har precis skrivit på pappren, och jag gör min sista dag på Volvo den 22 augusti.

Det känns lite vemodigt att se hela den verksamhet som jag under åtta år har varit med och sett växa till nått som börjar bli riktigt bra läggas ner och flyttas till Eskilstuna. Både som konsult och anställd så har konstruktionsavdelningen i Hallseberg varit ett bra ställe att jobba på, och jag har alltid trivts med mina arbetskamrater och mina chefer… så nog känns det lite vemodigt att avdelningen inte finns mer.

Men men – sånt är livet. Nu är det bara att börja leta efter nått nytt. Nån som har behov av en bättre begagnad konstruktör? (Jag kan dansa också.) J

Mamma o pappa – oroa er inte. Det ordnar sig vet ni!! ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar