måndag 20 juli 2009

En lugn o skön dag..

Har jobbat hemifrån idag. Jag är ensam på kontoret den här veckan så jag vidarekopplade min telefon hem och satt här i soffan o jobbade i stället. Har inte så där jättemycket att göra efter som att jag ska sluta om några veckor, sitter mest och rensar mail och går igenom gamla ärenden.

Sen efter jobbet så hade vi softbollträning, och jag är sliten efter helgen…hade knappt nån ork alls i kroppen. Orkade inte kasta lika hårt som vanligt, och definitivt inte slå ordentligt. Helt sjukt… men men, det går väll över tills i morgon hoppas jag.

Efter träningen så lagade Janne och jag lite god mat och såg på tv.. helt lagom segt!

I morgon sänder de softboll på tvn (ESPN America) och det ska bli skitkul att titta på. Jag och Linn har även pratat om att åka och plocka jordgubbar!! Tjohooooo – det har jag sagt i hur många så som helst nu att jag ska göra, och nu äntligen blir det av! (hoppas jag – man ska ju inte ropa hej för än man är över bron osv..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar