söndag 5 juli 2009

En slapp dag…

Idag ska jag bara slöa hela dagen! Just nu slökollar jag på tennis, sen ska jag slökolla på MotoGP warm up – och sen ska jag kolla lite mer koncentrerat på själva loppet.

Igår var vi i Stockholm och spelade softboll mot Söder – och inte spöade vi dem som jag hade tänkt att vi skulle göra. J Vi fick stryk i bägge matcherna… jag är trots det hyfsat nöjd med mitt eget spel. Stal nån bas, slidade i ett semitight spel och blev safe (vilket känns extra bra efter som att jag under hela förra säsongen inte slidade och därför blev bränd ett par gånger i likande situationer och därför har en av målsättningarna för den här säsongen varit att börja gör det), kände mig hyfsat alert när jag catchade och fick på nått bra slag också… så jag tänker fokusera på de sakerna inför nästa match mot Enköping nu på lördag.

När jag kom hem så var jag så grymt trött att jag somnade i soffan framför MotoGP-kvalet med fjärrkontrollen i handen. Sen sov vi till klockan ett idag. Jag tror att det var välbehövligt. Skönt också att det inte är så himla varmt längre när man ska sova.

Nej – nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på tennis. Kanske öppna en kall öl och börja fundera över vad vi ska käka i kväll… sköna bekymmer. J

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar