fredag 3 juli 2009

Svalt och skönt.

Så verkar det som om att "värmeböljan" är över för den här gången, i alla fall här i Örebro. Väderleksrapporten lovar åska och regnskurar blandat med lite sol i flera dagar framöver – och framför allt svalare väder.

På ett sätt är det väll lite skönt, men på ett annat sätt så tycker jag att det är synd. Jag gillar verkligen när det är så där riktigt VARMT! Men å andra sidan så tycker jag att det är mysigt när det är lite svalare också – så båda passar bra för mig. Men framför allt så ÄLSKAR jag ett rejält åskoväder! Hoppas att det friskar i som bara fan och åskar o blixtrar o står i!

I dag har vi slappat och även städat lite (inget allvarligt – bara plockat undan och damsugit och torkat golven i köket o på toan) – men vad jag OCKSÅ har gjort är att rensa lite avlopp från diskhon. Fy fan var äckligt!! Men jösses vad bra det blev sen, nu går jag runt och spolar i diskhon och njuter av att se vattnet rinna undan och känner mig väldigt duktig.

På kvällingen åkte Janne o jag in till stan en sväng och gick ut o käkade med Mia, Moa och vår amerikanska spelare Lisa – hittade en uteservering på stallyktan och fick oss lite god mat och suverän efterrätt. Nu blir det lite X-box igen och i morgon ska vi spöa Söder i softboll! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar