onsdag 29 juli 2009

O här kommer bilderna som jag lovade igår.

Här kommer då som utlovat lite bilder... :)

Ridläger i värmland.

Hanna och Pinus följer med Maritha och Fasette ut och skrittar efter ett dressyrpass.

Massor av olika hästar var med på lägret - allt från islandshästar till halvblod.


Gunnel och Blessie

Karin och MayBee


Och vissa tyckte att det var såååå skönt att rulla sig efter ridpasset... :)

Husletarfärd med loppis...

Här på Nora diversehandel hade de mycket kul...

Bland annat en liten skål som jag inte kunde motstå...


Sen på nån loppis hittade vi den här - samma motiv som på några andra grejer jag hittade när jag och Linn var på loppis här om sisten...

Tidgare inköp... jag vet inte varför, men jag älskar motivet...

Vår vän igelkotten.

De är bara SÅ söta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar