tisdag 14 juli 2009

Så var andra dagen efter semestern avklarad då…

Sov länge och gick rätt så tidigt idag på jobbet. Jag har inte allt för mycket som jag måste göra, och jag känner att jag vill inte dra igång och driva nån av de frågor som ligger på is och väntar på att jag ska få tid att driva dom, nu när jag blivit uppsagd och slutar om en månad… så jag gör de grejer jag ska och sen får vi väll se…

I morgon tänkte jag jobba lite hemifrån, känns rätt onödigt att åka in till Hallsberg och sitta av tiden där när jag lika gärna kan koppla upp mig på datorn hemifrån.


Nu till nått roligare. J Jag har nyss bestämt med några av mina bästa vänner att vi äntligen ska ses och festa loss lite! Vi ses alldeles för sällan nu för tiden då vi alla bor på olika håll, och vi har pratat i flera år om att "till den här sommaren, ska vi ses och ha fest", och nu är det då äntligen dags. Vi har bokat in Åmotsparken i slutet av augusti och det ska bli SÅ kul!!

Klara för fest är i alla fall Ulrika, Helen, Nathalie och jag.. och så hoppas vi på några till... :)



Järngänget - Ulrika, jag och Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar