onsdag 14 oktober 2009

Jag älskar hösten!

Nu är det höst på riktigt. Rimfrost på morgonen och underbara färger!! Det är så otroligt härligt! Jag var tvungen att gå ut och fota lite på förmiddagen.... och här är några av bilderna.



Igår var ju första kvällen på länge som vi kunde sitta här hemma och slappna av och njuta av tillvaron på ganska länge, nu när vi äntligen är klara med lägenheten.
Vi firade med att dricka upp en av vinarna vi köpte på Bluesbåten som vi var på i helgen (det var en hemskt kul resa förresten), och göra hemlagad hamburgare. Mmmmmm...


Nu har jag precis kommit tillbaka från ännu en joggingtur. Känner mig grymt hurtig och är äckligt nöjd med mig själv. Fast precis som väntat så var det aningens jobbigare idag.. de sista 100 metrarna var riktigt jobbiga. Men men - det gick vägen i alla fall. Nu gäller det bara att hålla i... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar