tisdag 13 oktober 2009

Och nu har jag varit hurtig som en iller!

Bara måste berätta att jag varit ute och joggat! Har inte hunnit/kunnat träna alls på jättelänge – dels så har jag ju den där förkylningen som ALDRIG släpper och dels så har det blivit väldigt långa dagar med flytten.

Men nu har jag då äntligen haft lite ledig tid, så jag satte timern på 10 och drog iväg. Det är superhärligt väder och bra musik i hörlurarna, och jag orkade springa hela vägen. För mig är en joggingtur på 20 min nått som jag är grymt nöjd med. (Enda tråkiga är att nu efteråt så hostar jag som en tok – men va fan, det går väll över hoppas jag).

Nu ska jag städa på toan!

Simma lugnt gott folk!

2 kommentarer:

  1. Hej Sanna,

    nu är jag ju inte din mamma och inte nån gammal polare, men ändå så tycker jag, att din blogg är i alla fall värt att läsa. Ska kommer förbi nu oftare.
    Hej så länge.

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Det var roligt att höra. :-D
    Jag var så klart tungen att kika in på din blogg också - och jag kommer att titta förbi där igen!

    SvaraRadera