tisdag 13 oktober 2009

Klar….

*lång nöjd suck* Nu är vi ÄNTLIGEN klara med lägenheten!

All målning och alla lister och allt pyssel är KLART! Idag så var fotografen där och tog kort, och mäklaren skulle antagligen få korten i morgon och så kommer annonsen ut på söndag! Sen visning nästa torsdag.

Jag kan inte sätta ord på hur otroligt skönt det känns att vi äntligen är klara!! Nu ska vi bara ta en dag när vi ska samla ihop vänner o släkt och tömma förråden också… men det känns ju ändå som en "walk in the park".

Nu tar nästa projekt vid – att fixa huset. Om ett par helger så är det dags för "inflyttningsfest" (om jag har glömt att bjuda just DIG (för vi vet ju alla att jag är extremt virrig) så bli inte ledsen utan ring och säg att du kommer så fyller jag i alla luckor så som tid och sånt ;-D ) och då är det ju läge att vi har kommit lite i ordning här i huset också.

Men just nu så ska jag slappa! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar