lördag 23 januari 2010

Äntligen helg!

Sitter precis och NJUTER av att det är helg! Har egentligen inget speciellt att skriva om, men va fan… ;)

Igår åt vi rester (dvs en köttgryta från i förrgår som stått och blivit en dag godare), drack lite öl och kollade på svtplay (vi har ju ingen tv, eller ja.. vi har ju tv, men ingen box eller nått sånt mök så att vi kan få in nån tv-kanal än..). Och idag har vi haft sovmorgon. Hur skönt som helst.

Efter frukost så har jag tillbringat en del tid i badrummet och duschat, peelat, skrubbat, kört ansikts- och hårmask, rakat ben och en massa annat "ta hand om sig själv pyssel". Det var ett tag sen nu som nått sånt hanns med, så det var välbehövligt – och nu är jag fin och fräsch som en nyponros inför kvällens begivenheter. ;)

Om ett par timmar bär det av in till stan, där Janne ska spela med BlueStompers på Clarion hotell som har blueskväll idag. Jag har beställt bord till mig och några andra djupingar så det kommer nog att bli en heltrevlig kväll skulle jag tro! (Jag menar, bra sällskap och bra musik – kan det gå fel?)

Nu ska jag ner och stryka lite på kvällens outfit. Simma lugnt!


1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag du verkar ha haft :) Hoppas kvällen blev lika bra. Kram Malin

    SvaraRadera